رفتم دکتر
 
عشق هرگز نميميرد
عشق هرگز نميميرد
شنبه 1 تير 1392برچسب:, :: 16:8 ::  نويسنده : Roham       

 

سلام سلام سلام

امیدوارم همه چی بر وقف مرادتون باشه... اول از همه تابستونتون مباااااارررررررک

ایشالله بهترینا واستون رقم بخوره.

خب اقا ما دو هفته نبودیم. حالا کجا بودیم؟ رفته بودیم تهران پیش دکتر فریدون مهرابی تا باهاش حرف بزنم و به خانوادم بگه. البته فعلا فقط مادر.

خلاصه ما رفتیم مطبش گف بفرما در خدمتم. گفتم من از جسمم راضی نیستم گف ببین اول باید پدرتو بیاری () تا اجازه بده من ازت تست بگیرم ببینم نگرشت به زندگی مردونس یا زنونه!! (تست نمیخواد که معلومه)

خلاصه اینا رو واسه مادر هم گفت . ما از مطب اومدیم بیرونو مامان ما شروع کرد که این دکتره الکی میگفت و خلاصه....

گفت همه اینا فکرو خیاله تو فقط یه مشاوره میخوای که صحبت کنی و ما هم گفتیم باشه بریم صحبت کنیم .

چارشنبه همین هفته وقت دارم دعا یادتون نره

راستی ویزیت دکتر 40 هزار تومن بود

ادرسش: خ ولیعصر بالاتر از پارک ساعی بن بست چمن ساختمان پزشکان ساعی طبقه 2

تلفن: 88786545



نظرات شما عزیزان:

فرشاد
ساعت4:58---24 تير 1392
درود.داداش آره توی مسنجر هستم اما نمیرم توش زیاد حوصله ندارم.من بیشتر با اس ام اس و اینا حال میکنم:‏)‏‏)‏
پاسخ:اقايى داداش :) از شما بعيده حوصله نداشته باشى ؛) باشه گل پسر


kave
ساعت13:07---19 تير 1392
salaaaaaaaam

man chera nemitoonestam nazar bezaram ?!!!??

rasti man o to o meri o iman o pooya ke mishim 5 ta shishomi kie???
پاسخ: سلاااام گل داداش خوش اومدى نيماس ديگه


ساعت14:21---11 تير 1392

راستی داداش شما تهران نیسی مگه؟

پاسخ: نه گل داداش. کلا تهرانیم ولی در حال حاضر شهرستانم



ساعت14:18---11 تير 1392

 

سلام داداش...مبارک وبلاگ
دقیقا مامان بابای منم اصلا حرفای روانشناسم رو قبول نمیکردن
حالا هی بگو بابا بدبخت دکتره مثلا یه چیزی حالیشه لابد!!
ایشالا کارات خوب پیش بره و زودتر به خود واقعیت برسی..
راستی آپم تشریف بیارید

پاسخ: داداش خوش اومدی. اقایی اره داداش خیر سرش دکتره. ممنون داداش شما هم. چشم اومدم



کیارش
ساعت22:31---8 تير 1392
لینکی داداشم
پاسخ:اقايى شما :) ممنون كه سر زدى داداشم. نوكرتم


Mana
ساعت13:58---8 تير 1392
سلام داداشی مرسی که سر زدی بهم

نمیخوای منو لینک کنی؟؟؟؟؟پاسخ:سلااااام من غلط بكنملينك نكنم D-: لينك شدين كه


Mana
ساعت23:26---3 تير 1392
سلام روهام جان اومدم عزیزم

خیلی خوبه تبریک میگم

منم لینک کن پاسخ:سلااااام. خوش اومدين كلبه حقيرمون نورانى شد D-: به رو چشم لينك شد


mohanna
ساعت20:19---3 تير 1392
آرزو ميكنم به آرزوهات برسي....
پاسخ:ممنون از لطفتون :) به قول برادرم خوشبختى تون ارزومه ؛)


خسین
ساعت1:27---3 تير 1392
سلام دادا


امیدوارم خدا کمکت باشه


تو هم سعی کن همه اون چیزی رو که تو دلت هست به دکتر بگی. مشاوره هم برو خوبه.


مواطب خودت باش
پاسخ:سلام داداش گلم. چشم آقا شما امر كن
پاسخ:


amir arsalan
ساعت21:29---2 تير 1392
fek mikoni.aksare adama ham negareshe mardune daran ham zanune
پاسخ:اره خب ولي عمده اينه كه كدومش بيشتره! داداش ممنون سر زدى!


هلن
ساعت19:49---1 تير 1392


امیدوارم که خدا بهترین رو برات رقم بزنه..
پاسخ: لطف کردین سر زدین انشالله برای همه


ساعت19:08---1 تير 1392
مهراد

سلام داداش..ایشالا ک خیره

منم میخوام برم اونجا..فدای داداش..

مخلصم.. 

پاسخ: اقایی پسر ایشالله کارات زودتر حل بشه ما بیشتر داداش



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام به روى ماه همگى. من رهام و يه تى اس اف تو ام هستم. با افتخار ميگم يه تى اسم چون من ساخته ى خداوندم و اين تصور از همه چى با ارزش تره. من يه مردم و هر كس منو نپذيره به معناى نپذيرفتن خالق منه!منو خانومم منتظر حضور گرم و پر مهر دوستامون هستيم يا على... پروفايل بنده حقير فعال ميباشد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 14037
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1